טיפים ורעיונות לקישוט הגינה שלכם

יש לכם גינה פרטית משלכם? נהדר! הגינה שלכם היא הריאה הירוקה של הבית. זה המקום שאפשר לשבת בו, לנוח, להירגע, אבל גם לארח, ושזה יהיה מרחב בטוח ונעים לילדים לשחק ולחיות המחמד להוציא אנרגיה. מבחינתכם, חשוב לכם מאד לשמור על הטיפוח והיופי של הגינה, ולכן אתם תוהים פעם אחר פעם, כיצד תוכלו לקשט את הגינה כמו שצריך. מאחר שזו מלאכה שדורשת מעט ידע, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקשט את הגינה שלכם כמו שצריך, ולשמור על רמה גבוהה במיוחד. כך תוכלו גם להבטיח לעצמכם מראה מושך מאד – שיעלה פי כמה את היופי של הבית כולו.

אז מה אפשר לשלב ולקשט בגינה?

  • פריטי מתכת ישנים – אחד מהדברים אשר משתלבים בצורה מדהימה בגינה, אלו דווקא פריטי מתכת ישנים. קחו למשל אופניים ישנים שכבר אין בהם שימוש. צבעו אותם מחדש בצבע אחד, והציבו אותם באחת הפינות. זה הופך להיות פריט דקורטיבי לכל דבר ועניין! כך הדבר נכון גם לקופסאות הפח המיושנות. הסירו את החלודה, צבעו אותן מחדש – והציבו אותן אפילו כעציצים אפשריים, או פשוט כאלמנט לקישוט. יש משהו דווקא במתכת הצבועה, שהופך אותה ליפה במיוחד ומשתלבת היטב בגינה.קישוט הגינה
  • אילו פרחים לשלב? – זו שאלה חשובה מאד. פרחים הם כידוע אלמנט חשוב מאד לקישוט הגינה שלכם. מבחינה זו יש לא מעט אפשרויות במראה שאתם רוצים לקבל, אבל זכרו שיש כאן הבדל בין פרחים עונתיים לאלו השנתיים. הפרח העונתי כשמו כן הוא – הוא פרח אשר צומח רק בעונה ספציפית, ובשאר הזמן הוא לא פעיל. לכן אם אתם בוחרים בפרחים עונתיים, הרי שהדבר מתאים במידה ואתם רוצים להחליף את הקישוט והמראה של הגינה בכל עונה ומוכנים להשקיע בכך כמובן. אם אתם רוצים קישוט קבוע שלא ידרוש מכם טרחה, שתלו פרחים שנתיים אשר צומחים כל השנה. כמובן שגם אפשר לשלב בין השניים אם תרצו בכך.
  • ומה עם צמחי התבלין? – אנו מתייחסים לרוב לצמחי התבלין יותר באופן פרקטי. כלומר – אנו מגדלים אותם כדי להשתמש בהם. האמת היא שצמחי התבלין גם יכולים להיות אלמנט נהדר לקישוט הגינה הפרטית שלכם. אפשר לבחור באדניות יפות במיוחד ומקושטות ובתוכן לשול את צמחי התבלין. אפשר גם לשתול אותם בתוך כמה מחיצות, ואפילו לקחת גלגל ישן ולהפוך אותו לשטח שתילה לצמחי התבלין.

וגם שהצינור לא יהיה זרוק

אחת הבעיות לפעמים בגינה היא שאתם לא יודעים מה לעשות עם הצינור שבו אתם משתמשים להשקיה. יש לכם לפתע מן צינור גומי ארוך וירוק שנראה לא קשור בעליל. אנו ממליצים לכם פשוט לרכוש פתרון אחסון נוח ודקורטיבי עבורו. רצוי שזה יהיה מן מיכל בצורה עגולה, שלתוכו תוכלו לגלגל בקלות את הצינור, והמיכל עצמו יהיה מקושט בצורה יפה. זהו! מכאן אתם מוכנים ליהנות מהגינה שלכם.