התאמת הג'קוזי האידאלי לגינה שלכם

בעבר היה נהוג לחשוב שג'קוזי לגינה הוא סמל סטטוס שמיועד רק לעשירים בלבד, אך כיום אנשים רבים שנהנים מגינה גדולה מחליטים להתפנק עד הסוף ולהשקיע בג'קוזי חדש. המחירים נוחים מתמיד אך נשאלת השאלה החשובה יותר: כיצד נבחר את הג'קוזי הכי טוב לגינה שלנו? הנה התשובות המלאות.

 

קודם כל להתרשם מהמבחר

אם כבר החלטתם לרכוש ג'קוזי לגינה כדאי מאוד שתשקיעו בבחירה. בסופו של דבר לא בכל יום ולא בכל שנה קונים ג'קוזי ואם כבר החלטתם לפתוח את הכיס ולהשקיע, כדאי שתעשו זאת כמו שצריך. אם תרכשו ג'קוזי בלי מחשבה עמוקה ושקולה יכול להיות שאחרי כמה חודשים ואולי אפילו כמה שימושים, תתחרטו שלא השקעתם בג'קוזי גדול יותר או אחד מעוצב יותר שהיה יכול לשפר את עיצוב ואיכות הבית בכמה רמות. בכל מקרה כדי לא להיות מלאי חרטות, חשוב מאוד לבחור את הג'קוזי רק אחרי סקר שוק מעמיק ובחינה של כמה קטלוגים שונים לקבלת השראה.

 

בכמה מתרחצים מדובר?

אחד מהנתונים החשובים ביותר בבחירת ג'קוזי לגינה הוא כמות המתרחצים. כמובן שככל שתבחרו ג'קוזי גדול יותר כך הוא יספיק ליותר מתרחצים אך המקום שתצטרכו להקצות לו מהגינה יהיה גדול יותר, אך חשוב לחשוב לטווח הארוך. אין ספק שבגינה קטנה או בינונית, עניין שמשתנה כמובן גם לפי ההעדפה האישית שלכם, להקצות עוד מטר או חצי מטר לג'קוזי לא יהיה דבר פשוט. עם זאת, הרבה יותר יצבוט לכם בלב כאשר תגלו שלא נוח להתרחץ בג'קוזי יחד עם כל המשפחה או עם החברים ולכן שקלו היטב מה הגודל העתידי שלו בעבוד הרחצות הממוצעות העתידיות שלכם.

 

לבחור את העיצוב המנצח

אחרי שהתרשמתם מהקטלוגים השונים והפנמתם אלו עיצובים יכולים להתקבל על ידי התקציב שלכם, חשוב מאוד לבחור את העיצוב שישתלב נהדר באותה פינה בגינה. חשוב לזכור שהג'קוזי יכול להיות גם מותאם אישית כך שאם אתם רוצים להוסיף דק מתחתיו או להוסיף סככה מגניבה מעליו, אין שום סיבה שלא תעשו את זה ולמעשה השמיים הם הגבול. אל תעצרו את העיצוב בגלל מגבלות כספיות כאשר בכל מקרה כמה מאות שקלים לפה ולשם לא אמורים להיות המניע, בעיקר כאשר כבר רוכשים ג'קוזי שעולה כמה אלפים.