מה היתרונות של גדרות מתכת

גדרות מתכת נחשבות לגדרות הטובות ביותר שיש. הן חזקות מאוד, הן עמידות לאורך זמן והן גם יכולות להיות מעוצבות מאוד. עם זאת היתרון הבולט שלהן מאז ומתמיד היה ונשאר החוזק שלהן שהופך אותן לגדרות הכי בטיחותיות שיש. זה הזמן להרחיב על כל היתרונות של גדרות מתכת.

הגדר הכי חזקה שיש בשוק

אפשר למנות תכונות רבות של גדר מתכת אך למעשה יש תכונה אחת שהיא התכונה הראשית שלה, החוזק. גדרות מתכת נחשבות לגדרות הכי חזקות שיש, הן הרבה יותר חזקות מגדר עץ ובוודאי מגדרות פלסטיק שנחשבות לנפוצות רק בגלל המחיר שלהם. גדרות מתכת יכולות להיות גדרות חזקות עד כדי כך שאפילו עם רכב שנוסע במהירות ונכנס בגדר, היא תעמוד איתן. כמובן שיש כל מיני סוגים של גדרות מתכת ברמות חוזק שונות ולכן אפשר לבחור את הגדר שמתאימה לכם לפי רף החוזק שמתאים לכם, כאשר בדרך כלל החוזק משפיע על שאר הפרמטרים כמו למשל על העיצוב ועל המחיר.

ניתן לבנות גם לגובה רב

גדרות מתכת לא רק חזקות אלא גם מאפשרות לחסום מעבר מעליהם. יש אמנם גדרות רבות שיכולות להיבנות לגובה כאשר גם גדרות פלסטיק, גדרות עץ וגם חומות מאבן יכולות להיבנות לגובה אך זו תהיה משימה קשה יותר. גדרות מתכת יכולות להיבנות מפרופילי מתכת גבוהים מאוד שיכולים להיות כמקשה אחת מה שנותן עיצוב טוב יותר ותיחום הרבה יותר חזק ושלם. יחד עם זאת חשוב לזכור כי גדר מתכת מאפשרת להתקין מעליה גם גדר תלתלית שנקראת גם גיליוטינה כך שההגנה תהיה מושלמת, כמו שעושים במפעלים מסוימים או בבתי כלא.

גדר מתכת עיגול

גדר עמידה מאוד לטווח ארוך

לא רק שגדרות מתכת חזקות מאוד וקשה מאוד לפרוץ אותן, ואפשר גם למנוע טיפוס מעליהן בכל מיני דרכים, אך החוזק שלהן נשאר גם בגלל העמידות שלהן. העמידות של גדרות מתכת תהיה הטובה ביותר שיש, גדרות פלסטיק וגדרות עץ דורשות תחזוקה הרבה יותר עיקשת ומסובכת מהן וגם החלפה אחרי כמה שנים. גדרות מתכת לעומת זאת יכולות להיות עמידות מאוד גם לשמש חזקה וגם לרטיבות מהגשמים, הכל תלוי מה איכות המתכת. יש מתכות אל חלד שלא מחלידות בקלות וגם אחרי שהן החלידו מעט, ניקוי חול יכול לפתור את הבעיה.

עיצובים מעניינים ומגוונים

גדרות מתכת יכולות להיות מעניינות מאוד בעיצובים שלהן. גדרות אלו יכולות להיות שלמו או חצויות, עם קווים או עיטורים אחרים ולמעשה הגמישות שלה מתכת היא זו שנותנת את כל האפשרויות הללו, מה שאי אפשר לומר על פלסטיק או על עץ. בגלל שמדובר בחומר חזק מאוד יש אפשרות לעצב גם גדרות דקות יחסית, ועוד נקודה חשובה היא שגדרות מתכת יכולות להיצבע בכל צבע שרוצים. יש גדרות שמגיעות גם בצעים בהירים יותר ולאו דווקא כהים.