גיזום עצים בתל אביב

שירותי גיזום עצים חשובים בכל רחבי הארץ, אך כמעט בכל עיר הם מתאפיינים בתכונות מעט שונות. במאמר הבא נתמקד בתל אביב ונסביר איך בוחרים את השירות הכי מקצועי ואמין

תל אביב שוכנת במרכז הארץ ובמישור החוף. כפועל יוצא מכך, האקלים בתל אביב מעט שונה בהשוואה לערים אחרות בישראל.

כל סוגי העצים בתל אביב דורשים תחזוקה. בפועל, דרך אחת לבצע תחזוקה מן הסוג הזה היא לדאוג לעץ באופן עצמאי: כמו השקיה והדברה. מנגד, דרך אחרת היא לגזום את העץ. לפי רוב ההמלצות של בעלי המקצוע, האופן הכי אפקטיבי שבו מתחזקים עצים זה כמובן לשלב בין הדברה, השקיה וגיזום.

מי מבצע גיזום עצים בתל אביב?

גיזום עצים בתל אביב היא פעולה שיכולה להתבצע רק על ידי בעלי מקצוע. אמנם אפשר לנסות לגזום את החלק התחתון של העץ גם בצורה עצמאית, אבל אי אפשר לעשות את זה עם החלק העליון. חוץ מזה, יש עצים שבהם אפילו הגיזום של החלק התחתון עלול להיות מורכב או אפילו מסוכן. אז בנסיבות כאלה, כנראה שהכי טוב לפנות אל בעלי מקצוע ולבקש מהם להתערב.

התערבות של בעלי מקצוע מאפשרת כיום לרכז את כל השירותים השונים של גיזום עצים בתל אביב תחת קורת גג אחת. באמצעות בעלי מקצוע אפשר לתאם שירותי גיזום מיוחדים לעצים גבוהים במיוחד, שירותי גיזום תקופתיים או גיזום שכולל בתוכו גם סידור ועיצוב עצים. כל עוד בעלי המקצוע מכירים את התחום מצד אחד ואת תל אביב מצד שני, הלקוחות בדרך כלל יהיו מרוצים.

מה מיוחד בשירות של גיזום עצים בתל אביב?

אי אפשר לדבר על השירות של גיזום עצים בתל אביב בלי להזכיר את הייחודיות של העיר. זו נכון להיום העיר הכי מבוקשת בישראל, בין היתר בגלל שטחי המסחר והתרבות שיש בה. אבל מן העבר השני של המתרס, תל אביב היא גם עיר צפופה מאוד. אז בגלל הצפיפות בתל אביב, לא כל חברת גיזום מסוגלת להתמודד עם הדרישות של הלקוחות ועם המאפיינים של העיר עצמה.

הנה למשל מספר מאפיינים שתורמים לייחודיות של שירותי גיזום עצים בתל אביב בהשוואה לשירותים דומים בערים אחרות:

א. צפיפות בין הבתים וברחובות המרכזיים – שירותי גיזום מיועדים כאמור גם לגינות או חצרות של בתים פרטיים וגם למרחב הציבורי. בעוד האחריות על הגיזום של העצים במרחב הציבורי היא של העירייה, מי שמזמין את חברת הגיזום עבור הגינה או החצר אלו בעלי הבתים. בכל מקרה, החברה שמתבקשת לבצע את הגיזום אמורה להסתדר עם הצפיפות ולדעת כיצד להשתמש בכלים שעומדים לרשותה בלי לסכן את העוברים והשבים.

ב. עלויות של גיזום עצים בתל אביב – הטעות הנפוצה גורסת שיקר יותר לבצע גיזום של עצים בעיר כמו תל אביב מאשר בערים אחרות בישראל. האמת היא שצריך לבחון כל מקרה לגופו, כי יכול להיות שדווקא התחרות בין חברות הגיזום בתל אביב תורמת לירידת מחירים.

ג. זמינות הגיזום – עצים בתל אביב גדלים מהר בגלל החשיפה לאקלים לח וים תיכוני. אז אם רוצים שהעצים לא יצמחו בצורה לא מסודרת או מסוכנת, צריך להגביר את התדירות של הגיזום ולתאם שירות מול חברה שמתחייבת לזמינות.

מעבר לכך, תל אביב היא גם עיר גדולה ומטופחת. כל התנאים הללו יחד יוצרים מצב שבו בתל אביב יש המון סוגים שונים של עצים – גם במרחב הציבורי וגם במרחב הפרטי של בתים צמודי קרקע.