צביעת פרגולה מעץ

הפרגולה יכולה להקנות לנו לא רק הגנה מפני גשם אלא מראה מיוחד לגינה, למרפסת או לגג. עם זאת, אחרי מספר שנים, עמידה ככל שתהיה, הפרגולה תתקלף ותשנה את צבעה וצביעת פרגולה מעץ או ממתכת הוא תהליך שתצטרכו בסופו של דבר לבצע.

השמש לא תרחם על הפרגולה שלכם

אפשר לומר שהשמש בישראל לא רק ממררת את חיינו בשיא הקיץ, כשאנו צריכים להימרח בקרם הגנה כשאנו יוצאים החוצה, אפילו בלי שאנו יוצאים לטיול או הולכים לים, אך יותר מכך היא פוגעת בכיס שלנו כשהיא הורסת לא מעט רהיטים. ריהוט גן, אריחי קרמיקה במרפסת ובעיקר פרגולה, כולם נפגעים אך בעיקר הפרגולה שאמורה לשמור על כל מה שמתחתיה. אמנם לפרגולה יש חומרים וצבעים שהופכים אותה לעמידה במיוחד אך אחרי כמה שנים אל תתפלאו שתחפשו שירותי צביעת פרגולה מעץ. הצביעה אמנם אינה ארוכה והחידוש של הפרגולה אינו יקר במיוחד אך דורש השקעה.

צביעת פרגולה מעץ: על התהליך ועל המחירים

  • צביעת פרגולה מעץ מאוד תלויה בתהליך שהיא צריכה לעבור, והתהליך עצמו נגזר מהמצב שלה. צביעת פרגולה בלבד לעומת חידוש פרגולה טוטאלי הם שני תהליכים שונים שיכולים לנבוע ממצבים שונים. לצורך המחשת ההבדל, צביעה בלבד מסתכמת אך ורק בפעולת הצביעה עצמה בעוד חידוש פרגולה כולל גם הסרה של כתמים וניקיון יסודי, חידוש העץ עצמו על ידי שיוף או שימון וכו.
  • צביעת פרגולה תעלה בין 70 שקלים ועד 150 שקלים למטר רבוע, כאשר המחיר מאוד תלוי בסקר השוק שתבצעו בגלל השוני בין בעלי מקצוע שונים, גודל הפרגולה וכמובן סוג הצבע ורמת הביצוע. ככל שהשטח יהיה גדול יותר יש סיכוי שתקבלו מחיר משתלם יותר אך זה תלוי גם בכושר המיקוח שלכם.

האם ניתן לבצע צביעה עצמאית?

ניתן לבצע צביעה עצמאית אם כי יש צורך לדעת כיצד לבצע זאת נכון. חשוב מאוד לנקות את הפרגולה בכל מקרה לפני שצובעים כדי שלכלוך ואבק שהצטברו עליה לא יהרסו את הצביעה המחודשת. בכל מקרה של חוסר ניסיון או חוסר ידע בצביעה נכונה מומלץ להיעזר בשירותי צביעת וחידוש פרגולות שבוודאי יספק תוצאה טובה ועמידה לאורך שנים.