היתרונות של עצים בוגרים למכירה

עצים בוגרים למכירה מתאימים לכל מי שרוצה לשפר את חזות הכניסה, הגינה או החצר וגם ללקוחות מוסדיים כאלה ואחרים אשר מעוניינים לתכנן את הנוף בשטחים ציבוריים בצורה הטובה ביותר שיש. אין זה סוד כי יש סוגים רבים של עצים אשר מוצעים למכירה במחירים משתלמים למדי. בנוסף לכך, בשנים האחרונות ניתן לזהות עלייה חדה ביותר בדרישה עבור העתקת עצים בוגרים משטח הגידול הטבעי אל הגינה הביתית או הציבורית. הדוגמא הנפוצה ביותר היא לא אחרת מאשר של עצי זית עתיקים, אולם יש גם עצי נוי ופרי אשר נותנים מענה על דרישות מן הסוג הזה.

היתרון הגדול ביותר של עצים בוגרים למכירה הוא כמובן –  חיסכון בזמן. הלקוח מקבל עץ בוגר ומרשים ביותר, לא צריך להמתין להגעתו לגודל מלא כלל, וניתן להשיג איתו נוכחות בולטת למדי בגינה. יחד עם זאת, העתקת העץ דורשת הוצאות יחסית גבוהות ועל כן כדאי לבדוק היטב את מצבו.

היכן מוצאים עצים בוגרים למכירה?

חיפוש אחר עצים בוגרים דרך משתלות מקצועיות או חברות אשר עוסקות בתחום אשר מבטיח את היתרונות הבאים:

א. מערכת שורשים מפותחת – עץ עם מערכת שורשים מפותחת מונע עוגמת נפש מהלקוח. בסופו של דבר, רוב בעלי הגינות לא יודעים כיצד לגדל את העץ לבדם או באילו פעולות לנקוט על מנת לשמור עליו. מערכת השורשים המפותחת של העץ מבטיחה את בריאותו ועמידותו לאורך שנים.עצי דקל בוגרים

ב. סוג העץ – רוכשים המתעניינים לגבי עצים בוגרים למכירה יודעים את הסוג שלהם באופן ודאי. מעבר לכך, הרוכש יכול להתעניין האם העץ כבר הניב פרי בעבר ומהם סיכויי ההצלחה שלו.

ג. עלויות – משתלם יותר לשאת בעלויות על רכישה ושינוע של עצים בוגרים למכירה מאשר להשקיע בשתילה עצמאית. העלויות מצטמצמות כאשר פורשים את ההשקעה על פני מספר שנים בהן העץ נמצא בגינה או בחצר.

לעצים בוגרים יש הרבה מאד יתרונות, והיום אפשר לרכוש אותם במחיר הוגן דרך המשתלות המקצועיות אשר עוסקות בתחום הלכה למעשה.