פיסול סביבתי בחצר הביתית

תמיד רציתם לעצב את החצר הביתית שלכם בצורה יוצאת דופן, ורציתם שהיא תיראה מושכת במיוחד. הרי לכולם יש בחצר שלהם מדשאה ירוקה, כמה עציצים, שיחים, וכיו"ב. אבל אתם רוצים אלמנט שבאמת ימשוך את העין ויהיה אטרקטיבי. אם כך, מדוע שלא תציבו תוצרים של פיסול סביבתי בתוך החצר הביתית שלכם? אל תשכחו שפיסול סביבתי זה לא משהו שיכול להיות אך ורק בגינות ציבוריות או ברחובות. אפשר לפנות לאמן שעוסק בתחום, ולהזמין ממנו עבודות יצירה מיוחדות שיותאמו אישית לחצר שלכם – ובכך היא תיראה יפה פי כמה!

כל מה שאתם רוצים נמצא בחצר

פיסול סביבתי

  • כל פסל שרק תרצו – כשאתם פונים לאמן של פיסול סביבתי, אתם בעצם יכולים להזמין ממנו כל עבודה שרק תרצו לטובת החצר שלכם! אם אתם רוצים להציב בחצר שלכם פסלים בדמויות של בני אדם, בדמויות של חיות, של צמחים, של יצורים פלאיים, ובעצם של כל דבר.
  • להוסיף קצת צבע לחצר – לפעמים אחת הבעיות בחצרות זה שהן מאד חדגוניות מבחינת הצבע שלהן – בעיקר בגוונים של חום וירוק. זה אמנם נותן תחושה טבעית נעימה מאד, אבל מה עם עוד קצת צבעים? בעזרת אלמנטים של פיסול סביבתי תוכלו להוסיף הרבה מאד צבע לחצר שלכם, וליהנות מכך!
  • פתרון עמיד במיוחד – יש לזכור כי עבודות של פיסול סביבתי מטבע הדברים, עשויות מחומרים עמידים במיוחד. כך למשל, יש לא מעט עבודות שעשויות מפיברגלס. מה היתרון בחומרים הללו? בעיקר העובדה שהם יכולים להיות חשופים לגמרי לתנאי מזג האוויר – בין אם מדובר על קרני השמש ובין אם מדובר על גשמים ורוחות. הפסל תמיד יישאר במקומו, הצבעים שלו יהיו חזקים, ואין צורך בתחזוקה מיוחדת מעבר לניקיון קבוע ובסיסי.

פתרון נהדר שגם נשאר אתכם

הדבר היפה הוא שהפסל ימשיך וישרתו אתכם כל עוד אתם תרצו בכך. אם תעברו דירה, אין שום סיבה שהפסל יישאר מאחור! אם גם בדירה החדשה תהיה לכם חצר ביתית, תוכלו לקחת את הפסל אתכם.