עיצוב גינות – כללים חשובים

בשנים האחרונות אנשים רבים שוכרים את שירותיהם של מעצבי גינות בעלי ניסיון ומוניטין. השכרת שירותיהם של אלו מאפשרת לאותם בעלי בתים פרטיים ופנטהאוזים ליהנות מפיסת הטבע במתחם הפרטי שלהם. הבעיה מתחילה כאשר בעלי הבתים מחליטים לצמצם בעלויות בכל הקשור אל עיצוב גינה, דבר שגורר טעויות רציניות שמחבלות באותה תוצאה בה הם מעוניינים. במאמר זה נפרט אודות אותם הדברים החשובים בכל גינה.

 

לא מוותרים על מומחה

הדבר הראשון הוא תמיד לשכור את שירותיו של מעצב גינות מקצועי, באם מדובר על גנן שעבר הכשרה ויכול להציג תוצאות מרשימות של עבודות אותן הוא ביצע והמלצות של לקוחות מרוצים או אם הכוונה היא אל אותה חברה שמומית בתחום עיצוב גינות ומעסיקה אדריכלי נוף וגננים מקצועיים. חשוב לקחת בחשבון שהתכנון של הגינה צריך להיעשות על ידי מומחים וכיוון שמדובר על פעולה שאמורה להיעשות פעם אחת ולהתבסס על פרמטרים שונים, כמו למשל התאורה הטבעית, סוג האדמה, דפוס השימוש בגינה, מתחם פרטי או ציבורי ועוד, חשוב לשכור את שירותיהם של הטובים ביותר. כל ניסיון לבצע את הדברים לבד יכול לגרור טעויות מיותרות שיצריכו הוצאות גדולות על תיקון.

 

מרחיקים את היונים

אחת הבעיות החמורות ביותר בישראל היא בעיית היונים. היונים מגיעות בלהק, הן מאוהבות בגגות וגינות, הן מלאות כינים, עושות הרבה רעש, הלשלשת שלהן חומצית ולכן מזרה הרס על חומרים שונים ולא לשכוח שהיונים מביאות איתן כל מיני מחלות שיכולות להיות מסוכנות לבני האדם. כל אלו מחייבים קניית מוצרים להרחקת יונים. מוצרים, כמו למשל מנגנון אלקטרוני שמרחיק את היונים לצמיתות מהגינה, דוקרנים, רשתות ועוד. כל אלו יבטיחו לכם, לילדכם ולאורחים אותם אתם מתכננים להזמין שהות נעימה בגינה.

 

מוצרים מותאמים לאקלים הישראלי

לאחר בחירת מעצב גינות בעל מוניטין מוצלח וניסיון רב וקניית מוצרים להרחקת יונים, חשוב לקחת בחשבון את כל הקשור אל קניית מוצרים מיוחדים לגינה. נכון להיום יש ריהוט גן שמותאם לאקלים הישראלי. כלומר, ריהוט שעשוי מחומרים שעמידים לטמפרטורות הגבוהות של השמש. כאן חשוב לקחת בחשבון שלמרות שפעמים רבות ספה וכסאות מסויימים נראים לנו אידיאליים לגינה, באם הם עשויים מחומרים שאינם מתאימים לתנאי החוץ, קרוב לוודא שתוך תקופה קצרה הצבע שלהם יתחיל לדהות. בנוסף לריהוט גן חשוב לשקול מאוורר המתאים לתנאי חוץ לעונת הקיץ, תנור מיוחד לגינות לתקופת החורף, הצללה/קירוי ותאורה מתאימה. שיהיה בהצלחה!

מוצאים להרחקת יונים